Testowanie – Gelacet plus

Witajcie, dziś o pielęgnacji od wewnątrz czyli – włosy, skóra i paznokcie .

Na rynku istnieje mnóstwo suplementów na włosy, skórę i paznokcie. Moje włosy potrzebowały wzmocnienia od środka. Główny problem jaki się u mnie pojawił to nadmierne wypadanie włosów, stosowałam wiele suplementów, ale poprawa była minimalna. Wciąż szukałam czegoś co pomoże pożegnać problem moich włosów na zawsze.

Podczas rozmowy z koleżankami usłyszałam o Gelacet plus. Szukałam informacji na temat suplementu i natknęłam się na konkurs zamieszczony na ich stronie https://www.facebook.com/gelacetplus/ wzięłam udział i dzięki temu mogłam poznać produkt.

i-gelacet-plus-21-sasz.jpg

 

Chciałam przedstawić Wam swoją opinie na temat produktu, ale zanim o tym, napisze klika słów o składnikach znajdujących się w saszetkach.
Suplement diety GELACET Plus to połączenie składników odżywczych – biotyny, cynku, selenu oraz witamin A, C, E, które wpływają korzystnie na prawidłową kondycję skóry, włosów i paznokci.
Proszek w saszetkach do rozpuszczania w wodzie o przyjemnym owocowym smaku.

Zastosowanie:
Gelacet Plus dostarcza organizmowi składniki niezbędne do odbudowy płytki paznokcia oraz regeneracji struktury włosa. Wpływa na zmniejszenie ilości wolnych rodników w skórze co przyczynia się do poprawy jakości skóry , jej gęstości i jędrności.

Informacje o opisie składników ,znajdziecie na stronie www.strefagelacet.pl

Teraz przejdźmy do najciekawszego czyli efektów. Na moich włosach poprawa nastąpiła po około miesięcznym stosowaniu saszetek. Włosy przestały wypadać w nadmiarze , stały się piękne lśniące i łatwo się rozczesują. Moi znajomi zauważyli różnice ,co bardzo mnie zaskoczyło. Oprócz poprawy kondycji włosów zauważyłam także poprawę cery, a moje paznokcie przestały się rozdwajać, zaczęły rosnąc jak szalone.

Codziennie rano przyjmuje jedna saszetkę Gelacet Plus. Forma produktu bardzo mi odpowiada. Saszetkę rozprowadzam w 150 ml przegotowanej wody, wypijam bezpośrednio po przyrządzeniu. Ma delikatny smak owocowy. Stosuje już drugie opakowanie, jedno starcza na 21 dni. Dostępny jest w Internecie oraz aptekach stacjonarnych.

Jestem bardzo zadowolona z produktu, serdecznie polecam każdemu kto pragnie pielęgnować włosy, skórę i paznokcie nie tylko na ich powierzchni, ale także od ich środka.

2 uwagi do wpisu “Testowanie – Gelacet plus

Dodaj komentarz